Jump to content

Website to Canadian Soccer Stadiums


Recommended Posts

My english is bad… sorry (si des anglais pouvaient corriger mes erreurs…)

Hello, I’m french webmaster of www.france-stades.com, a website to all French soccer stadiums, of all levels.

I search Canadian soccer supporter motivated to co-created a similar website, on all Canadian soccers stadiums (Canada-soccer-stadiums.com?). Eventuelly, I may occupy of administration or/and lodging of this website.

I search too supporter to photograph soccers stadiums. No all venues but simply, venues used by senior teams (mens and womens)

Like Danmark, Switzerland, France, Greece, England, Scotland, Brasil, Mexic and South-Korea, Canada will have a website dedicated.

Answer : in this topic or by mail : france.stades@free.fr

Bonjour, je suis webmaster de www.france-stades.com, site web sur tous les stades de soccer de France, de la Ligue 1 à la dernière division de District.

J’aurais aimé savoir si il y avait des canadiens motivés pour co-créer une sorte de Canada-Stades, site web sur tous les stades de soccer du luxembourg. Je pourrais éventuellement m’occuper de l’administration du site web (sauf si il y a des volontaires, pas de problème, au contraire) et/ou de l’hébergement.

Je recherche aussi et surtout donc, des personnes pour photographier les stades. Ce ne sera pas en fait tous les stades, mais seulement ceux utilisés par les équipes seniors hommes et femmes des clubs.

Comme le Danemark, la Suisse, la France, la Grèce, l’Angleterre, l’Ecosse, le Brésil, le Mexique et la Corée du Sud, le Canada aura ainsi un site web dédié à ses stades.

réponse sur ce sujet ou france.stades@free.fr

Link to comment
Share on other sites

There's only 2 stadiums that are generally used by the national teams right? Swangaard Stadium in Burnaby and Commonwealth Stadium in Edmonton. I realize BMO Field in Toronto will become a third, but basically in the past those were the main ones right? I do remember the Women's National Team playing a one-off here in Saskatoon at Gordie Howe Bowl a few years back, but that's the only game I recall outside of Swangaard and Commonwealth.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...